<3

Ja,han lät mig komma närme. Ja jag är vackrare än dig. Ja du tänker vissa dagar mer på mig än på honom. Du försökte visa honom med blicken,men det va inte dig han såg utan mig. Men jag, lät dig komma in. Jag har försökt ge honom hela skulden,men innerst inne vet jag att den är min. Vi talar alltid om våran framtid. Vi talar alltid högt om det vi har. Du rör vid mig o jag ser dina drömmar utan att du berättar. Den här platsen är min. Jag stog ut tillräckligt länge. Jag har min bästa vän, jag har min hjälte, jag har han jag älskar högst på denna jord.
Han är mitt hjärta o min själ.

<3/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu