en vän är person som kommer när andra försvinner

Jaha här har jag inte vart på länge. Och många har tjatat om att dom vill läsa o veta mera. Dom har gett mig beröm för att jag vågat o för att jag orkat skriva. Så jag tar väl o fortsätter.

Under dom dära åren när jag mådde som värst, aldrig då trodde jag att jag skulle få må bra. Jag trodde att dom kväller o nätter jag va själv skulle vara för evigt. Jag va så länge blind. Jag hade ju allt rakt framför mig utan att kunna se de! I hela 5 år har du alltid stått där. Nu har jag allt om inte mera. Jag kan inte få de bättre. Jag är stolt o glad över mig själv att jag kunnat lämna Dom bakom mig. Dom som fick mig att må som värst. Visst jag har några få minnen kvar,minnen som jag inte kan eller vill glömma.

Hur kommer det sig att jag kommer ihåg så mycket sånt som är dåligt från när jag va liten? De är ju inte sånt man vill komma ihåg. Man vill minnas dom stunder man va älskad o mådde bra som man ska göra när man är liten o söt. Men hur jag än tänker efter så ja.. I våran familj har vi inte visat kärlek så som andra gjort. Dom enda stunder jag kan komma ihåg är när Min syster kramat mig. Och när hon hämtade mig från kvälls gymnastiken.

Är de fel o inte kunna komma ihåg?


.Lars Wikberg.
Vackraste människan. Människan som bara behöver le så gör han hela min dag.
Jag Älskar Dig. Har gjort det i 5 år. O många år till kommer det bli.<3




Kommentarer
Postat av: Marika

Puss o kram min älskade syster! Jag älskar dig jätte mycket!

2009-12-08 @ 08:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu