saker som ska göras

Jahap. Har skruvat ihop bordet vi köpte på ikea. Fick nästan damp på de. Jävla Ikea grejer!
Imorgon kommer Jennie hit,jag ska fixa hennes naglar så do är nice=)
Sen ska jag till Jenny o färga hennes hår:)

jag vill ha en hylla till vardagsrummet! O tavlor=( Jag vill ha upp grejer på väggarna! De ser så tomt ut. Man kan ju nästan tro att de är en ungkarl som bor här ;)

Jag är så nöjd över mina julklappar=)

Har nyss nattat Larsen, så nu ska jag dricka mitt te,fixa mina naglar och tvätta bort mitt smink.
Ta hand om mig själv lite:)

Vi kanske hörs senare.



<3/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu