Studion

Vilken kanon dag! Klev upp halv 8 imorse o drack kaffe o lämnade Larsen sussandes i sängen. Vart hämtad sedan av Eléne klockan kvart i 9. Åkte o hämtade Jenny i vedevåg. Sedan bar det av till studion i Hällefors!
Vart sminkad av SÅ himla duktiga Eléne och sedan fotograferad av Björn. Hur kul som helst!  Jenny hade Prinsess tema o jag självklart ROCK! :P
Vart sammanlagt 366 bilder :D Lätt att jag gör om de! Speciellt med Eléne som min sminkare! Hon är så duktig!
O Björn va en himla duktig fotograf! Tack till dig och jag hoppas de blir fler gånger!

Nu blidde de bara o vänta tills Björn skickar bilderna:) wohoo!



<3/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu