Vittu, Pillu ja Kakka!

Trött på folk som inte har något eget liv och bry sig om utan måste snacka skit om andra! Varför? Till vilken nytta? Försvinn från jordens yta!


Aja! Min kära Anki ringde idag o sa att på Onsdag ska mitt hår färgas! Wohoo! :p
Så fun!

Idag gick jag upp till Larsen på jobbet. Så drog vi ner på stan o lämna in hans griller på slipning igen. Och så ät vi. kte sen ut till Arne o hämtade 2 par griller till. Sen hem o vänta tills klockan vart grill åknings time:P Å jo jag kan åka fortfarande! Både fram o bak! De ni ;)
Sen var de bara o slöa i soffan. O gosa lite. <3

Jäjä ska sova snart. Möte imorgon:/


Lars Wikberg. Vad skulle jag göra utan dig?
Jag Älskar Dig Av Hela Mitt Hjärta!.<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu