You are my heart like a tattoo

Jahap! Va iväg till Marieberg med svärföräldrarna o Larsen. Hitta inte ett skit till mig själv.. Kan vara för att jag bara leta efter saker till Lars. Äh får väl åka in i slutet av Januari istället. Men då är de ju ingen rea istället :/ men men..

Decka sen i sängen i 2 timmar efter att vi hade kommit hem. Sen vart de kaffe o tv:)
Imorgon ska jag ner på stan o kolla med Marika,Mamma o Sanna. Får se vad som finns.

Vad skulle jag göra utan Lars? Karln som är lika mupp som jag. And me like it! :D
Tänk att jag har sån tur att jag får gå in på år 2010 med honom. Aldrig att jag slutar älska dig.

Don't look back at a new direction. I loved you ones. Needed protection. You are still a part of,everything I do. You are my heart like a tattoo.


Lars Wikberg. Jag Älskar Dig.

09/09-09<3



<3/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu