Ett Hjärta.

Om jag kunde med ord beskriva hur mycket du betyder. Hur ska jag kunna förklara hur mycket du hjälpt mig. Jag kan inte.. Orden finns bara i mitt huvud. Men jag kan inte få ut dom rätt. Vi går så jävla bra i hand. Vi vet utan att behöva säga. Jag kan avsluta det du börjar. O vice versa.. Du kan mig utantill. Behövs bara en blick och jag kan le resten av dagen. Satt här nyss o tänkte på hur det skulle vara, om inte du o jag fanns. jag fick sluta tänka lika fort som jag börjat. För nånting sånt har aldrig funnits. Du ahr alltid funnits i mitt hjärta. Ända sen den dagen jag förstog vad kärlek va. Du är kärleken.

Till er som läst det jag skrivit om Lars o min historia. Ni som känner mig. Ni borde kunna läsa mellan raderna.. Ni kan nog se vad jag inte skrivit för att inte såra andra. Ni vet lika väl som jag. Men jag sitter fortfarande o väntar på att jag kan få berätta allt. För allt är ren kärlek!

Jag drömde i natt min värsta mardröm stog mig rakt framför ögonen. Jag såg inte dig. Men dina äckliga ögon skar genom mörkret. Och jag kände lukten av dig på långa vägar. Den lukten som jag kände för många år sen. Som jag försökt förtränga o glömma. Jag fick ingen luft. Jag vart kvävd utan att du ens rörde vid mig.. Dina läppar hånlog, o du berättade att snart så... Paniken vällde i mig. Men jag kunde inte skrika. Som om jag drogs under ytan. Min rädsla för mörker gjorde allt bara värre. Jag vart paralyserad samtidigt som jag slogs för mitt liv. När du va klar, så vart jag lämnad i ett mörker. Där jag fick sitta som din slav. Jag visste varken ut eller in. Jag vill bara att allt försvinner! Kan jag inte få slippa dessa så fruktansvärda mardömmar. Där jag blir antingen mördad eller inlåst om och om igen. Skulle jag få chansen så skulle jag ta ditt liv. Utan att tveka. För det du gjort mig så kommer du en vacker dag få betala för. O sanna mina ord när jag detta säger. Tro dom. Så rädd som jag vart i dessa år kommer du få bli.



/K








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu