Fuck

Vissa dagar slår det mig som en käft smäll. Jag kan inte andas. Tårarna rinner. O jag tänker på saker som jag inte borde. Dagarna kan gå hur bra som helst! Men dom sena kvällarna sitter jag o gråter för mig själv. Jag får vissa dagar försöka le även fast det sliter i hjärtat i mig. Jag får le o skratta även fast jag helst av allt bara vill försvinna. Vad ska jag göra åt saken. Vi har pratat om det här. Men aldrig ordentligt. Jag vet att det var då. Men det gör så ont bara att veta de.
Hur kan en människa ha förstört mig så mycke!? så han kan slita i mitt förhållande som jag har nu! Jag klankar ner på mig själv.. Allt är mitt fel! Jag orkar inte gråta längre. O som nu så tänker jag att de är bättre att Lars är utan mig. Då slipper ännu en människa mina mardrömmar. Det känns som att jag drar ner Lars när jag är svag. När jag inte orkar stå upp själv. Min ork i kroppen är slut sedan länge. O jag vet inte vad jag ska göra just nu. Allt känns så meningslöst. Och allt är mitt fel. Vi har det perfekt! Vi har det mer än perfekt! Han älskar mig o de vet jag. Han har aldrig vart så här säker.  Men jag orkar inte tänka på henne längre...  Förlåt, men jag orkar inte. Hon har etsat sig fast i huvet på mig. Hon är där hela tiden. O vad vet jag vad som hände? Jag va aldrig där. Den helgen hörde du inte av dig. Förutom på söndag kväll när hon åkt. O den kvällen skulle jag lägga mig i den säng hon sovit i natten innan. Jag kände mig som nått billigt skit som kom när du fiftade på lill fingret. Jag va så äcklad.. De gjorde ont! Men du förstog aldrig hur ont! O ni är bara vänner. Men jag vet ju vad som hände innan de. Har du glömt att jag hängt med i svängarna i snart 5 år? Du hade känslor för mig. Men tog hit henne o du sov bredvid henne. Under samma täcke. Medans jag va 200 meter bort o grät mig till sömns. Du tänkte inte ens tanken på att prata med mig.

Så jag säger gud ge mig styrkan som jag inte själv har. Annars kommer det vackraste jag har i livet förstöras.
Det jag älskar mer än mig själv.

 

<3/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu