if heaven and hell has decided.

Har äntligen fått mina kort från Ifolor. Så nu kan jag bröja med min scrapbook :P

Jag gick för att hämta en penna. EN PENNA! Jag fick inte veta varför eller vad jag gjort fel. Men istället fick jag ett ärr på min kropp. Nu har jag ett minne för livet. Nu vet jag vad du går för. Jag är inte rädd. Det har jag aldrig vart och kommer aldrig bli. Gör mig illa hur mycke du vill. Jag kommer ändå stå på mina upp till slut. Hade jag inte gått dit så hade det aldrig hänt. Men jag får stå ut med din vrede o ilska. Jag får ta smällarna.  Vad gör jag för fel?
This Is My Gates To Hell.

<3/K

Kommentarer
Postat av: Madelein

Du gör inge fel alls gumman, finns här för dig <3

2009-11-13 @ 02:26:08
URL: http://madelejjn.blogg.se/
Postat av: kampen mot vikten

Vad är det för kisse? :)

2009-11-14 @ 22:22:39
URL: http://kampenmotvikten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu