Vi upphör att Älska oss själva om ingen Älskar Oss.

Vänner. Mina Vänner. Jag hadeinte klarat mig om inte mina vänner stått vid mina sida. Jag håller dom i ett järn grepp. Och jag vet vilka som är mina äkta. O vilka som alltid kommer göra allt i sin makt för mig.

Mor. Jag ville aldrig visa dig hur lågt jag sjunkit.
Men du grät lika mycket som jag gjorde. <3



Maja. Du stog vid min sida genom allt. Ditt namn är tatuerat på min kropp,
likaså i mitt hjärta. Jag Älskar Dig. <3



Felicie. Du va arg, du va glad. O du fanns hela tiden där. Min äldsta o närmaste vän oavsett vad som händer. 11 år med dig. 100 år till. Jag Älskar Dig. <3



Chris. Jag trodde inte vi skulle bli så bra vänner. Men du är en underbar vän. jag kunde be dig om hjälp när som helst o du fanns där. Du är en underbar människa.
jag Älskar Dig Vännen. <3



Linda. Du kom o hjälpte mig mitt i natten, du såg hur förstörd jag va. Du såg vad jag gjort.
Men du stog kvar o hjälpte mig upp.
Jag Älskar Dig. <3



Anki&Madde. Ni gjorde mer än allt!
Ni grävde er in i mitt hjärta när jag kände som mest att jag inte ville släppa in någon.
Jag hoppas o ber för att vi aldrig slits isär.
Och att ni alltid finns kvar.
Jag ÄLSkar Er!. <3<3



Lars. Utan dig hade jag tagit livet av mig.
Du gav mig en anledning till att leva o fortsätta.
Jag lämnar dig aldrig.
Jag Älskar Dig Lars Wikberg.
Min Kärlek. <3<3



Rikard. Du försvann. Men aldrig ur mitt hjärta.
Jag tänker på dig dag som natt.
När jag va som mest ensam.
O jag vill fortfarande veta varför du va tvungen att försvinna.
Jag Sakanr Dig Vännen.
Jag Älskar Dig. <3




Dom Som Fick mig Att Fortsätta Kämpa.

<3/K

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag älskar dej <3

2009-11-04 @ 16:41:00
URL: http://badname.blogg.se/
Postat av: Madelein

ååh, gumman :) Älskar dig med<3

2009-11-05 @ 13:37:14
URL: http://madelejjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu