Livet.

Jag stog på botten av allt som va jag förut. Jag va så långt ner så ni kunde inte ana. Jag va den starkaste! Trodde jag! Jag tog sönder mig själv på grund av någon annan. Jag valde att göra mig själv illa för att jag trodde de va det rätta. Jag trodde jag stog helt själv. Men tack vare Lars,Marika,Anki,Madde,Mamma,Felicie o Linda. <3 Så kunde jag sakta men säkert dra mig upp igen. Du som gjode mig mest illa stog bara o såg på. men jag kan säga att nu i slut endan så va de jag som vann! Nu är det du som står själv.

Nu lever jag igen,nu är jag starkast igen! Jag har min underbara sambo. jag har mina närmaste vänner som jag märkt ställer upp för allt! Såna vänner håller man i o släpper aldrig!

Jag vill mest tacka Lars. För att du sa åt mig att vara med dig istället för att vara själv. Du fanns där. O du ville ingenting annat då än att hjälpa mig. Jag tackar gud för att du fanns där. Jag hade inte stått här stark idag om inte du hjälpt mig! De va DU som drog upp mig ur skiten. Du såg till så att jag fick må bra igen. Du sket  i alla mina problem du ville ha mig endå. Du höll om mig när allt va som mest skit.
Jag Äslkar Dig av hela mitt hjärta. Jag kommer alltid älska dig. De har jag gjort sen första gången de va du o jag. Jag kommer inte lämna dig. Du gör mig hel Lars Wikberg! Du är min bästa vän.Min Sambo, o min älskade. Du får mig att skratta när jag helst vill gråta. Du behöver bara titta på mig o en värme sprider sig i hela kroppen. När du lägger dina armar om mig så vill jag stanna där för alltid. Finns ingen annan än du. My Life would suck without You!.



<3/Kati







Kommentarer
Postat av: Madelein

Aaw, du får mig att grina ju :') <3

2009-10-20 @ 16:20:12
URL: http://madelejjn.blogg.se/
Postat av: Marika

Mig meeed!

2009-10-20 @ 21:32:08
Postat av: Angelica

Håller med dom andra :) Är så jävla glad över att du mår bra igen.Du är stark gumman <3 Du klarar dej genom allt, du är min idol. ;)

2009-10-21 @ 00:07:48
URL: http://badname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu