Sikken kväll!

Jaha.. nu har jag ingen telefon på grund av att jag måste dricka så jävlarns fort! Spillde halva cidern över mig själv så telefon är kaputt! men men är bara o fixa nytt.

Igår va vi hos walter o drack. Vart sen utgång på folkan. Där jag fick en del utrett. O det behövdes.
Vart lite halv full.men väl hemma vart jag prutt full! O ni ka ju tro att lars hade roligt åt mig! haha.. O så tugga jag sönder mitt sim kort för att de va inaktivt! haha.. men kvällen sluta iaf bra:)
Idag blir de en lugn dag. Har en halv sjuk Lars här hemma :/ stackarn..

jaha.. nu tänkte jag ta tag i att börja fixa tavlor i hyllor. O de ska bli så fint:)




<3/Kati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu