Trevlans! =)

Igår va vi hos Johannes o pojkarna spelade lite. Lät faktiskt okej:) Man kanske skulle sjunga åt dom;)




Jaha! Idag har jag inte gjort så mycke.Vart hos pappa o hälsat på.Druckit massa kaffe o ringt samtal till tusen. men nån måste ju göra de eftersom att han inte hör nå i telefon:/
Måste erkänna att jag saknar pappa:/ Även fast jag vet att jag aldrig kommer kunna bo där.

Minä Rakastan Sinua.Mitä Minä Olesin Ilman Sinua<3
Min Älskade Far.

Sen va jag o Lars ner o åt på stan.Drog efter det till felicie o drack kaffe.Så tog vi med henne upp till oss o vi glodde på film=)

Nu ska jag spela lite o dricka mitt kära kaffe=)


In april of 06. The moment we met. My summer with you. I'll never forget. I was lucky to find. Someone caring like you. When I think of that time. Feeling lonely and blue. Didn't know what to do.

It started with a love affair. You showed me how to realy care!


Och ja de är våran låt. För ja exakt så började det!


<3/Kati








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu