Lördag!

God morgon! Kaffet är klart, o jag va uppe före Lars :) Inte ofta ;)
Va fan! Jag vill oxå på tatueringsmässan i Norrköping! :( När blir de min tur o åka överallt? De andra folket drog till Gränges igår. Och vi satt hemma o kolla film o hade myys :)
Bee Movie :P

Snart blir de o åka till Pershyttan o kolla cross. Tror Emil o Andreas skulle dit :)

Vet ni vad?
El Camino Darlingen is on the roads again.
And I Love It!
Brum Brum!
Tänkte försöka ta lite kort på han idag. Om vädret tillåter.

Have a nice day. De ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu