Rikard Jansson <3

Denna dag för exakt ett år sen. Så fick jag samtalet om att du har kört av. Jag fick inte in ett jävla ord av vad dom sa till mig. Satt med hakan i knät och la på. Pratade med Henrik, och ja de va sant. Jag ville slå sönder hela världen. Tårarna spruta och jag kunde inte sluta gråta. För var dag som gick efter det så bad jag till gud om att du skulle överleva. Men så ringde Henrik och sa åt mig att sätta mig ner, redan då förstog jag. Att du hade fått vingar. Varför? ja fortfarande frågar jag mig själv det, och kommer alltid göra. Om jag inte hade gått då, då kanske inte det hade vart så här? Ibland vill man bara tillbaka. Älskade vän..

Lova att du möter mig, när min tid här är slut. Du är så saknad Rikard.
Jag Älskar Dig Vännen.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu