sjuk

Antar jag att jag är. Men mår inte illa längre, måste bara kuta på toa. Har inte feber längre tror jag. Va illa inatt. vakna av att jag skaka och försökte sno Lars värme :) De funka. Vakna sedan vid ca 05.00, fick springa på toa. Huaa säger jag.. Åt en kycklingsallad från Kretchmans i Måndags. Kan det vara därför jag är dålig? Har aldrig ätit en sallad därifrån förut. Who knows why?

Jag som skulle få träffa Pappa idag :/
Men bättre o vara helt frisk o åka dit.

Fick se El Caminon i Måndags. Darlingen! väntar bara på sommaren o få sitta i bilen o götta sig. Ingen sommar utan Caminon.



Darlingen.

<3/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu