Alone!

Kattvakt hos syter till på Fredag. Fucking skönt o vara själv! Visst, får besök ikväll. Men de är ju en helt annan sak.
Kan inte bestämma mig om hur jag ska göra på Lördag! :( Hjälp?


Har läst, o jag grät. Fasiken så jag grät! O de var så skönt o gråta! Även fast de va till det sämsta. Det är så hemskt! Och man ser dom skyldiga var o varannan dag! Helvetes jävla människor. Stryk ska ni ha!

Vi får se hur de går o sova själv inatt. Har inte gjort det på bra länge. Elle jo, pappa har ju sovit i andra rummet men då är jag ju inte själv iaf!
Nu ska jag sova helt själv hos Marika. Och jag har gett fan på att inga lampor ska vara tända. VI får se hur de går. Jag överlever nog^^

Ne fortsätta kolla älskade Tokyo Drift nu.


<3/Kadi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu