nono

Jag har ingen inspiration till nånting längre! Jag vill inte gå nånstans, jag vill inte göra nånting. Jag vill bara sitta här o inte göra just nånting! Men endå vill jag inte vara själv, ingenting går ihop! Jag är så trött på det mesta.
Jag saknar Kevin o Marika. Jag saknar dom gamla tiderna. Men jag vill endå framåt o skita i alla. Jag är ju ung! LIvet borde vara underbart! Jag borde skratta, inte gråta. Jag borde le o ha kul. Men ja, de är jobbigt.
Jag vet precis varför. Varför är det så svårt o släppa? Jag vet att du ler när jag kommer. Jag kommer ihåg alla orden så väl. Även fast jag vill slänga dom åt helvete. Du är inte borta. Du är precis brevid mig.Och dina ord ekar i huvet på mig. Jag har gjort felet o kolla på foton från våran tid. Då vi skratta, då vi hade det bra. Men ja, vi har gått igenom det här förut. Och folk säger till mig att jag inte kan fly mina problem. Så jag stannar nu, jag är på min Braking Point. Jag vill inte ge med mig. För då har du vunnit. Det sägs att allting tar sin tid.
Men va fan? De räcker väl nu?


Jag älskade dig i alla dom dära åren. Det gör jag tydligen fortfarande.

Du vet exakt vem du är,när jag säger:
Masso Basso.



<3/Kadi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu