Red Light.

Jag vill ha tjänsten jag sökt! Ge mig, ge mig! Fatta va fint..

Vart utgång med syster i lördags. Vart nockad på dansgolvet så glyserna flög av nån rå full kärring. Folk över 50 kan tydligen inte hantera alkohol.. Söndagen firade vi min älskade Kevin som fyllde 2 år! Vart fan tar tiden vägen? Nyss va han en liten skrutt.. Fick mig osså blommor av big Chris, rara pojke.
Sitter nu hos Robin o funderar på va fan jag ska göra.

Two times of sweet Rock And Roll. Tought I had a heart of stone. Our days were just you're game.

Lita bara på dig själv. Låt ingen komma in, den tar ditt hjärta när den går.

Den senaste.


Mitt Älskade Lill Hjärta.<3



Min kärlek. <3



<3/KatVonT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu