ehh jaha!?

Okej?? Kollade ut genom köksfönstret. Så står det någon med kikare på andra sidan gatan på sidan av andra gröna huset( Ser ut som att personen kollar hit upp). Mer brydde jag mig inte om det just då. Tog glaset från bordet. Ställde det vid diskbänken. Gick sedan ut på balkongen och rökte. Titta då om personen stog kvar. Personen ser jag kuta runt bakom huset:S Och ut bakom huset kommer en vit 740 åkandes på has :S

Jag gick och låste dörren ganska fort. och håller lite smyg koll ditåt nu. Ska gå ut med hunden snart så vi får se om jag överlever;)

Lilla söt Emmet som vi har här hemma:)
Skönt och inte behöva vara själv om dagarna:
)



Emmet ser helt vild ut. Och Larsen är nöjd över sin nya polare:)



<3/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu