Ellen. <3

På Tisdag morgon klockan 07.34 fick jag ett sms av min käre bror. Att det vart en liten flicka. Ellen ska hon heta=)
Vill så gärna se henne nu! Men ska se om Lotta är pigg nog nu på Fredag. Så kanske jag kan gå förbi efter Masugnen. Jag är alltså Faster igen!=D

Svärmor&SVärfar va här nyss en sväng. Lämna massa grejer. Och så slängde vi alla jävla flaskor!! ÄNTLIGEN! Nu ska bara Larsen få tummen ur och panta alla äckliga ölburkar! uhhh...

Kaffe nu. Sen fortsätta städa!
Ovanligt va?

<3/K

Kommentarer
Postat av: Eléne

Grattis igen till den nyblivna fastern :) minns när mina syskonbarn föddes, man ville träffa dom på en gång, kunde knappt vänta tills dom kommit hem från bb :p alltid spännande me smått ju :)

2010-02-10 @ 15:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu