Felicie Sillrén <3

Du kommer försvinna långt bort. Du kommer inte vara ett samtal bort. Jag kommer inte kunna be dig om hjälp om jag den behöver. Jag börjar gråta vid tanken av att förlora den enda närmaste vän jag har. Du som aldrig sviker. Vem ska jag nu vända mig till? Vem ska jag nu prata med? Jag kommer inte ha någon som dig. För det finns ingen som du. Jag sitter med tårar i ögonen och skriver. När jag vet att du nästa vecka inte är kvar vid min sida. Du kommer vara långt bort. Alla försvinner till slut på något sätt. Ingen kan stanna för evigt. och livet bara rullar vidare som om inget har hänt.

Du och jag har gått igenom 12 år. Vi kan sitta tysta i flera timmar utan att behöva säga nånting. Du&Jag Felicie.
Den kärlek jag känner för dig kan jag inte beskriva. Du har hjälpt mig genom dom svåraste tider i mitt liv. Jag tänker på v arje natt vi setat uppe alldeles för länge o kollat film skrattat. Precis som bästa vänner gör. Du är min närmaste. Och ärligt talat vet jag inte vad jag ska göra när du åker.

Jag kommer alltid älska dig.
Och det vet du.
Du kommer alltid vara min.
Även om du är på andra sidan jorden.


.Tokkis<3Plommon.



<3



=




Alltid.

<3/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu