Måndag

Fredagen vart en lugn hemma kväll med mig själv och Emmet. lars va på personalfest, och kom hem PRUTTFULL! =)
Lördagen vartd et min tur. MArika och jag åkte till Felicie vid 20. Satt där och små prata. Började rulla in folk. Sen insåg jag att jag skulle GÅ hem i snöovädret! Ne,ne,ne jag frågade lite snällt Micke om han kunde köra mig. Och så snäll som han är så gjorde han ju såklart det:) Lite yr i bollen vart Jag allt hos Felicie:)

Igår kom Tanja hit en sväng. Hon hälsade på pappa. Och sen åkte vi ner till Lotta,Jalle,Alma och ellen. Hon är så söt Ellen. Liten och pluttig.

Nu ska här drickas kaffe:)


Huua Huua!

<3/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu