skola?

den stora frågan just nu är om jag ska börja plugga elle inte. Jag har ju som sagt inte gått gymnasiet. Så måste plugga svenska,matte och engelska. Engelskan kommer gå graaajt. Men ja jag är ju inge läshuvud, inte de minsta! Är just därför jag inte gått gymnasiet. Elle ja jag gick 1 månad. sen satte jag igåg och jobbade istället. Va inte många 16 åringar som hade så mycke pengar som jag hade då ;)
Men ja jag vill hoppa på undersköterske utbildningen. Men måste plugga upp dom andra då. Och böckerna kostar 300! uuhhh...
Kan nån hjälpa mig om vad jag ska göra? Jag är en velig människa.

Och nu har mamma iaf fått papprena IGEN från transportstyrelsen. Så hons ka skicka dom imorgon IGEN. och FAN dom om de inte går vägen denna gång. Då kliver jag in där personligen med brevet. Men de går väl inte heller.

Ja den 13/2 är de fääst här då. Lars är ju ett kärleksbarn och fyller den 14/2:)
Så de blir och fira honom där på lördagen.


Who can deside who will live and die?

<3/K

Kommentarer
Postat av: Katta

Rekommenderar varmt att börja studera! Det kan vara svårare sen senare...

2010-02-05 @ 18:34:26
URL: http://kampenmotvikten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu