sladda

Ja drömde både natten till igår och till idag. Att jag hade mig en äcklig blå Volvo 740. Va i stråssa o runt i kring där o sladda. Varför i helvete skulle jag? Och med en VOLVO!? Bara för att käre walter tyckte jag skulle med på söndag till stråssa. Så drömmer jag nu om de :S ujujuj...

Jaha idag ska man till Masugnen. Ska se om man kanske skulle ta och studera. Ska kolla omvård och svets. Så får vi se hur de går.

Igår va vi hos Jenny och Emmet och hälsa på. Lars saknade Emmet så mycke så de va dax plus att de vart en skön promenad:)

Jävla symaskin säger bara!!

<3/K

Kommentarer
Postat av: jenny

du glömde tabby, han bor oxåå här :P

2010-02-03 @ 11:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu