Städning!

Pappa kommer hem imorgon:) Igår städade jag ur mitt gamla sovrum. Lars hämtade alla lådor. Och vi hade ingen mopp så jag kröp med diskborste och skurade golvet igår. Men idag kommer jag med mopp och ska dansa över hela golvet! Ska tvätta alla pappas kläder så han inte behöver tvätta själv. Sen får vi se om jag ska sova över. Beror på vad pappa känner, om han behöver hjälp. Visst jag är inte längt bort när jag är hemma. Men kan vara skönt endå och ha någon där dom första dagarna.

Nu ska jag dricka kaffe :)

<3/K

Kommentarer
Postat av: sanna

vad snäll du är emot din pappa=) och skura på golvet med en jväla diskborste skulle jag aldrig göra hahaha du är duktig du!!!!

2010-02-24 @ 14:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu