Torsdag.

Fick dra ut vid kvart i 5 imorse för att Emmet är en skvätt elle ja inte bara en liten skvätt dålig i magen. Ska ringa veterinären och kolla vad jag ska göra.

På grund av Larsen så kollar jag på OS nu. Inte helt jätte tråkigt. men inte det roligaste heller!
Petra Majdic rasa ner ca 2.5 meter rakt ner i ett "hål"
Sedan kommer Anja Pärson flygandes ca 60 meter. Och kraschar. Såg inte så bra ut men hon reste sig iaf och gick därifrån.

Sitter och dricker mitt kaffe nu. och Emmet sover i soffan. Vägrade låta mig sova efter att Lars gått. men han får minsann sova :)
Ska klockan 14 till pappa med Riitta och Kalevi.

Äntligen en hemma dag!

Pappa. <3



<3/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu