2009

Året som va kan jag nästan säga rakt o helt ärligt att de va det värsta året i mitt liv. Fanns några få undantag.
Jag förlorade, jag vann.


Vackra Rikard. Finner fortfarande inte orden till o berätta. Jag säger fortfarande.
Entourage,Du&Jag. <3
Om jag bara hade tänkt efter.
Men aldrig att jag glömmer. <3



2 år nu utan mitt lilla hjärta. Du va den bästa.
Fisan. <3



11 år med dig.
Jag släpper dig aldrig min vän.
Du är en stor del av mig och mitt liv.
Felicie<3



Jag är gud evigt tacksam att vi hittade varandra.
Vad hade jag gjort utan er.
Jag Älskar Er.<3



Hon,den vackraste av dom alla.
Hon som alltid funnits där.
Henne som jag aldrig släpper.
Hon gör mitt liv värt att leva.
Kärleken till dig, kommer aldrig dö ut.
Jag Älskar Dig. <3



Mamma, du räddade mig mitt i natten.
Jag behöver bara säga till o du kommer,
som den vackra kvinna du är.
Jag Älskar Dig. <3




Mannen.
Du som räddade livet på mig.
Känslorna vart större än vad vi någonsin va beredda på.
Den kärlek vi delar har ingen annan.
Efter 5 år hittade vi rätt.
Jag lämnar dig aldrig.
Du är mitt hjärta och min själ.
Jag Älskar Dig.
Det kommer jag alltid göra.<3





Jag vill tacka alla andra som på nåt sätt gjorde mitt 2009 underbart.
Men jag hoppas 2010 blir bättre.

Ni kan inte älska någon annan,
om ni inte älskar er själva först.




<3/K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får mig alltid att börja gråta :P Jag älskar dig syrran!

2010-01-01 @ 22:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu