dagen

Jahap! For med Jennie o Jessica till Örebro idag. Fy fan va kläder jag vill ha! Och så vill jag ha kameran från Siba :/ Men den kan jag ju bara drömma om än så länge..
Hitta så söt bh med trosor. Visst de är Hello Kitty. Men de är ju mee? Dom va iaf i svart o guld. Mama mia..
Hittade sedan klockor! Damn jag vill ha! Mest den lila :P
Drack sedan Jennies o Min älskade kaffe latte på ett fik dära dårå.
Nami Nami=)

Kom sen hem till en Larsen som va lika dyng trött som jag. Så vart o dega i soffan. Och självklart somna jag:P
Ne nu ska jag göra nånting annat.

~I See You~

 

<3/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu