Helgen

Va o titta till pappas nya katter idag:) Dom va så söta:)

Den orangea kissen heter Fisken & den andra heter Lisa:)



Har hållt på o sytt satan här. Nu när jag har haft mammas symaskin. Gjorde mig en egen hörna i köket.
Sydde om ett par trasiga Jeans till shorts.
En skjorta sidde jag in på sidorna och kortade ärmarna.
Och den rosa tröjan tog jag bort ärmarna på helt. (Såg annars ut som att jag hade ap-armar i tröjan)





Ja annars händer de väl inte så mycke mer. Har inte haft ont i magen varken igår eller idag. Så jag hoppas det har blivit bra nu.

vet fortfarande inte vad jag gjort för fel. Svårt o få veta när man inte får nå svar.
Men ni som känner mig vet ju att de lider jag inte länge av ;)

Jag vill sy om mera kläder. Men kan ju inte göra om allt.
Nån som vill skänka mig gamla kläder??





Jag Älskar Dig Lars. Tror inte du förstår hur mycket.
Du är och förblir allt för mig.

<3/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu