jaha!

 

Slängde ihop en smoothie igår. Av mango och exotiska frukter. Nami nami=)

Ikväll blir de iväg på kurs med käre mor. Ska sitta där i dryga 3 jävla timmar!

Gaaah!

 

 

Helgen har vart lugn. Riktigt skönt o bara vara hemma.

Har letat efter film o flera år nu. Och jag förklara för Larsen va de va för film i Fredags kväll. Tro på fan att han hitta den efter en liten stunds letande! Jag har nästan gått o blivit tokig för att jag inte funnit den. Så lyfter han ett finger så hittar han den! Men nu har jag fått se den iaf. Och den va lika hemsk som jag kom ihåg den. Filmen heter iaf Bastard out of Carolina.

Nu ska jag häva lite kaffe:)

Huua Huua!

<3/K

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu