Kaffe & crushcrushcrush

Larsen gick för en halvtimme sen. Här sitter jag och dricker kaffe. Ska orka släp mig in i duschen snart. va så jävla trött igår.Så jag halv sov i soffan redan vid kvart i 23. Och Larsen spelade sitt nya nascar. Jag kollade lite på den där Mary. Men orkade inte. Så jag gick för en gångs skull och la mig med min älskade Larsen. <3
Så idag blir de o gå på möte. Sen tänkte jag besöka min kära Marika o Toki Toki.
Sen hem antar jag. Men fan för och gå när de är så kallt!!

Ne nus ka jag sätta igång=)
Hörs sen.

Älskade vackra du.
Drömde inatt om att vi kolla på Entourage.
Och pratade som aldrig förut.
Man får ta sina chanser om det så bara är i drömmarnas värld.
Jag tänker aldrig förlora dig helt.
Jag hoppas du har det bra, vart du nu en är och vandrar.
Jag Saknar Dig. <3




<3/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu