mahaa!

Startade denna dag med att försova mig 2 och en halv timme! Grejt gjort Kadi! Ska ställa ut alarm i hela lägenheten nästa gång! Marika ringde och väckte mig. Funderade på varför hon ringer så tidigt. Tyckte jag såg att klockan va 06.50. Så jag trodde jag hade all tid o världen. Så starta kaffekokarn. Såg sen att den va nästan 10! Fy fan. Hela dagen är rutten nu..

Jaja Marika o kevin kom hit o drack kaffe. Ska vänta på att Larsen kommer hem på lunch. Sen gå till Mammas jobb och lämna nå häfte. Ja vet inte riktigt vad jag ska göra sen. Blir väl o städa som vanligt! Hur mycke jag än städar så är de ta mig fan lika stökigt lika fort igen..

Stora frågan.

Vad är Kärlek för er?

<3/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu