nice nice

Tvättar, Hänger tvätt,drar fram,plockar ner,river ut, lägger i.
De är vad jag har hållt på med idag. förutom en stund när svärmor,svärfar,Marika o mamma va här o fika=)
Vi fick oss ett gott skratt.

Mamma säger: (På finska självklart) till mig o Marika.

Jag blir så trött! Dom är pluttarna i öronen sitter som skit!
Bara ramlar ur öronen hela tiden.

Undrade här en dag varför inte tv:n inte ringde!
Första skrattet som jag höll på att rasa ihop av

Mamma fortsätter:
Nej nu, jag undrade varför inte televisonen inte ringde!
det rätta skulle ju självklart vara, undra varför inte mobilen ringde.

hahahah! Det kanske inte lät så roligt. Men jag höll på att dö av skratt! Mamma är lite rolig ibland hon :P

Ja sen hängde jag lite mer tvätt. O slängde i en till maskin. Vill ha en till ställning o kunna hänga kläder på! Man hinner ju med mer då.
Imorgon blir de o flytta på sängen. O sätta upp nya gardinerna jag fått av svärmor.
Ska kolla lite nu på blocket o linde nytt om någon har ett passande bord som jag kan köpa.
Sen behövs bättre lampa/lampor.
Och tänkte sedan som pricken över i:et sätta upp bilderna på mig själv från fotograferingen i hällefors på väggen=)
Love it!



Ja just. Hittade Larsen på toa en dag. Vart lite chockad.



Slänger in lite bilder imorgon på hur de vart här hemma :)

<3/K

Kommentarer
Postat av: christer

du får vara snäll med lilla larsen :P

2010-01-08 @ 01:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu