PhotoShop

Ja fy bövelen! Hur ska jag kunna fatta nånting. Låsa upp trycka där, för att kunna göra så och sen ja just! Lås den!
Kan inte någon bara komma o lära mig den här skiten!?

Ja imorgon, elle ja idag egentligen. Så fyller David. Min systers sambo år. Har för mig att han blir 33 :P
jag o Larsen ska dit o fika=)

Har min kära underbara äldsta o bästa vän genom tiderna här. Felicie Sillrèn<3
Vi har ätit Makaroner & Köörv:) Sen vart de o se en film. Kommer inte ihåg vad den heter, men men =)
Larsen somna efter halva, men de är ju inget ovanligt ;)
Nu sitter jag här o försöker fortfarande fatta photoshop. men de ska nog lösa sig de där med:)

Ha en trevlig natt allihopa=)

<3/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu