skräck

Mina armar veva och jag visste exakt vart dom skulle landa. Runt din hals. Jag försöker klösa ögonen ur dig. Känner hur din hud fastnar under mina naglar. Din parfym tränger sig in i mina näsborrar, den äckliga lukten som jag fortfarande kan känna. Paniken kommer flygandes när jag kommer på att jag inte kan komma loss.

Och där vaknar jag. Samma sak varje gång.. För varje gång det sker, ju mindre räddare blir jag.
Jag sa till Lars igår. Att jag har ett hjärta som en 80-åring. Jag blir rädd för allt. (Jag är rädd för allt) Känns som att hjärtat går sönder eller sätter sig i halsen på mig. Höga ljud får mitt hjärta att klappa. Jag får panik och händerna helt svettiga. Va fan ska jag göra åt saken? När det gäller min mörker rädsla så har jag försökt göra som i boken jag läste (Mörkrädd) Gå till platsen i rummet som jag är mest rädd för. Dra med händerna längst väggen och kän efter om det finns något där. Enda gången jag jorde det, så svartna det för ögonen på mig och jag vart paralyserad av rädsla. Känns som att fötterna har stelnat i cement. Och där får jag stå ett bra tag tills jag vågar röra mig.
Jag är så trött på att jämnt vara rädd.

As I Die.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu