smärtan

Jag trodde att jag visste vad smärta var. Jag trodde att mitt hjärta redan har brustit. Men så fel jag haft. De hade inte gått långt. VISST! jag visste inte om det. Men att få reda på det genom att förlora det så. Fy fan...
Jag känner mig så tung i kroppen. Jag är svag och vill inte göra nånting. Jag har gråtit floder idag. Skulle vilja dra mig undan och gömma mig tills känslan är borta. Ett liv som sluta innan det ens hann börja. jag kommer att få bära med mig det här i resten av mitt liv. Och jag önskar inte ens min största fiende det här.

I never had a chanse. I't was realy only you.



/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu