va fan

Nu är jag trött på vintern. Jag är trött på kylan o allt elände. Vill kunna dra på mig mina shorts o linne o gå ut o bara njuta. Men sen så kommer kvällen o jag sitter på balkongen. Träden är så vackra. De är så vitt o fint. Men nu vill jag tacka o säga hej då till det.

Imorgon ska man kanske ut till Sonja=)
För min käre kusin fyller hela 31 ååår! Krattis Krattis Till diig! =)

Ikväll vet jag inte om de blir träning. Vi får se. Har iaf gjort min träning här hemma som vanligt. Så lite nöjd är jag iaf. Men ska snart sätta fart på rikigt. Här ska vi inte ödsla nån dötid i soffan o lata oss. Larsen sa ju att när knät är bra o han kan träna så skulle han oxå sätta igång. (Säger han) ;) Han går ju o bär på ett Nautilus kort som han inte använder! Karljävel!!
Sånt gillar vi inte:)

Hade nån tanke igår när jag gick o la mig. Nå som jag ville fråga alla er alla om. Men som vanligt så glömmer Kadi tidi bort de! Måste börja skriva upp grejer.

Nej nu ska jag dricka kaffe=)

Huua Huua!

My Angels


<3/K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu