Söndag.

Vilken helg! Utgång i fredags för vi troddea att det skulle vara Petras sista kvälkl i Sweijden. Men dom bestämde sig för att åka på söndagen iståälle. Så de va bara o korka upp på lördagen o förtsätta. Och jesus så trevlig kväll de vart! Petra slängde vi i poolen på bistro! :D O som tur va så gav alla sina saker till mig så jag slapp bada ;) höhö! Men de är väl min tur nästa gång ;)

Kvällen har spenderats med syster. <3

Saknar dig Petra Resare! Jag kommer snart, va så säker!

Dagens låt:
It Won't Be Long/The Hives


/Kat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu