<3

har städat som en dåre idag. Torkar golv hos pappa. Lagt in de tvättade kläderna i garderoben. Kom hem och rensade kläder här. dammsög och vek tvätt. Och nu är sovrummet om möblerat:) Rummet ser dubbelt så stort ut nu:) På lördag ska jag köpa ramar från Ikea. Och MÅSTE få tag på ett bord. Najs shit!

Felicie ringde idag:) Jag saknar henne. Att höra hennes röst va underbart. Min älskade vän. Hon verkar ha det slitit där nere :/ Men hon slipper iaf den här stan.


Give her love and protection, give her all of the things she need.
Give her faith and a reason. Make her feel brighter then the sun.
Tell her that she is special. Cary on for tomorrow. Cary on even if It's hard. Leave me in the sunset 28.
To remember,the moments in the sun.
And the diamond that lost the world today. Will keep on shining brighter than the sun.

Easy her pain. Then again once, tell her that no one realy knows.
Help her find new selutions. Help her while she is still a child.

Kommentarer
Postat av: Tookis

Du tror att du saknar mig, men JAG saknar DIG! Du är världens bästa människa! :) Älskade lilla söta plommon, alltid du & jag <3

2010-03-13 @ 12:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu