alltså dagen

Herrejösses! Hötnöhö! Mähää o allt jag kommer på!

Klev upp ca 05.15 idag. Trodde jag först försovit mig. Hade ställt klockan 05.45. Kuta upp o drog igång kaffekokarn. Slår upp ögonen ordentligt o ser att klockan bara är kvart över 5! Bra o börja dagen med o stressa! Jaja..
Tog de lugnt. Åt frukost o drack mitt kaffe. Väckte sen Lars som såg minst sagt chockad ut över att jag redan va vaken :)
Han drog till jobbet. Och jag gick till pappa. Vart sedan upplockad av Carro,Marie & Björnen. Hämtar Suzan. Sen börjar vi rulla utanför 50 skyltarna. Jag med mitt dåliga sinne för att hitta platser! Litar fullt o helt o hållet på Marie att hon hittar.. Ne men va kommer hon inte på sen! Jo vi skulle ju mot Stockholm o inte dit vi åkte som va helt fel håll ;) haha! Och Suzan med sin vackra sång röst! Försöker förklara för mig hur låten White Wedding med Billy Idol går. Hon förklara: dadadadada sister... dadadada sister! humm ja de va ju lätt! ;)
Ja när vi kom fram till vårat mål så hade vi åkt 13 mil istället för ca 6-7:P haha! Skratta så vi grät i bilen så de vart ju lyckat iaf! :D Plus att vi kom 45 minuter försent. Men de va no problemas för den rara tanta!
Tack Carro för att du kunde köra! :D O tack Marcus för att du kunde hämta! :D


Jaja nu ska jag göra nåtning annat. Tror jag ska dricka kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu