Bloggen

Tack jenny för att du fixa bloggen. Är jätte nöjd:)

Umgåtts med Marika,Kevin o Sanna idag. Vart fika på bellas:) sen en skön promenad hem.
Satt sen hemma hos pappa en stund. Och sen vart hemma hela kvällen.

Imorgon ska pappa o jag ut o gå en kort sväng. Kraken ville ut så klart man ska ut i fina vädret då:) Han kan behöva röra lite på sig oxå:)
Ska sen tvätta och städa åt pappa mellan 13-19.

Jag vill ha lördag nu! NU NU!

Är det någon som äger gamla kejdor? Smala som breda. Långa som korta. eller gamla pärlor? Säg till om ni inte vill ha det :)

Dagarna kan inte bli bättre. Solen skiner, snön har börjat smälta bort. Asfalten kommer fram. Gläjden sprider sig. Kroppen drar åt sig all värma som så länge vart borta.
Kan berätta för er att jag igår gjorde mitt vår skrik;)
Förbannat skönt o få görat!


6 Månader. Du är allt Lars Wikberg! <3




<3/K

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe inga problem, det var kul:) hehe

Ha en bra dag! :) Kram

2010-03-10 @ 07:59:04
URL: http://jempa89.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack så mycket Kati! :)

2010-03-10 @ 08:39:12
URL: http://fotografenkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu