(&%#"#"/&()))((/&#""/%)!!

(De va svordomar där uppe om ni undrar)

Är det jag som har fel information nu, eller har jag rätt om att de ska vara någorlunda tyst efter 22 om kvällarna?
Jag är en sån människa som inte går o klagar. Jag somnar ju till slut? ( av ren utmattning) Igår fick jag ligga o lyssna på dansband till ca 03.00. Dom kör oxå en väldigt inte så vacker allsång på Siggebohyttevägen! Och går jag o klagar så vem vet om dom sen tycker det är kul o klaga om vi har fest för en gångs skull? O ber oss dra ner på ljudet 22.01? Det är en vädligt ung kille som bor bredvid oss. Kan inte vara äldre än 20. Dom sitter alltid ett gäng killar där. Och EN tjej som låter som 5 tejjer! En fredags morgon satte killen igång o spela musik 04.30 på morgonen! :O Jag tänkte är de här ett skämt elle? Måste tillägga att han har den mest konstiga musik smak.. Plus att han har ett konstigt sätt o städa på. han ställer ut 1-2 soppåsar i trapp upp gången som sen stinker SATAN! Och någon äcklig jävla sörja sipprar ur påsen. Och tvätten som hans morsa tvättar o springer upp o ner med :S  Va händer om vi ( jag&lars) måste ringa ambulans för att bla bla har hänt. Och vi måste börja röja soppåsar åt ambulansmännen?
Måste tillägga att jag lyssnat på denna granne i snart 2 månader!

Ska jag sluta klaga? Eller har jag rätt?

Kommentarer
Postat av: Tuula

Fortsätt klaga!

2010-03-18 @ 13:06:46
Postat av: helena

håller de på o lyssnar på hög musik på nätterna på vardagarna så har du all rätt o klaga! Gå o ring på o säg som det är! Blir det inte bättre så ringer du Libo! Folk som jobbar måste ju få sova!

2010-03-18 @ 13:19:44
Postat av: Emma k

Jag tycker du ska klaga. är ju inte meningen att man ska ta hur mycket som helst.. nån jävla ordning får de vara... stå på dej kram

2010-03-18 @ 13:26:50
URL: http://truckerbabe.blogg.se/
Postat av: Madelein

Jag tycker du ska klaga, bara för att dom jobbar ska det fortfarande vara tyst.

Puss

2010-03-18 @ 16:11:39
URL: http://madelejjn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

Tack för din kommentar på min blogg!

Jo, det är sant! Nej, jag skulle inte heller klara mig utan sex. Det är ju så jävla kul och mysigt! :)

Postat av: Anonym

Nej de där ska du klaga på, visst helger är det väl ok att festa och ha musik lite längre. men vafan man ska ju inte spela så högt och länge vardagar. Folk har ju jobb att gå till. eller liknande

2010-03-18 @ 19:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu