Länge sen!

Va ett tag sen jag skrev. Helgen rullade som vanligt. Va ut i fredags. För festen va hemma hos Gustav&Erika. Tack för den :)
Fortsatte sedan vidare ner till Bistro. Väldigt trevligt:) Förutom äckel raggarn!
I lördags satt jag hemma förutom en sväng när mamma o jag åkte ner till Marika. Och följde sedan med Östlund till Berglind. Du är saknad Henrik. Söndagen spendera jag oxå hemma. Tror jag :P

När fan ska den här jävla snön försvinna? Jag är så äckligt trött på den.
Helt ärligt vill jag bara att Lars o jag ska packa väskorna och åka ner till älskade Felicie som är nere i Cypern. Men vi kommer dit. Jag lovar dig.

Jag saknar dig Felicie. Det är så tomt.. Ingen jag utan du.


Snart har 6 månader gått sen du o jag vart vi.
Min kärlek för dig växer.
Du är mer än allt för mig.
Jag Älskar Dig Lars.
It Started With A Love Affair/ Jerry Williams

<3/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu