Onsdagen

Snart iväg igen till pappa. Fortsätta städa. Och börja tvätta:) Kul och hålla på när man är på bra humör!

Har planer ikväll! Först gå till Jenny med Slemmets Sele som råkade bli kvar här:)
Sen ska jag börja rita igen. Nåntning jag har saknat inspiration till. Så kan någon komma med förslag till vad jag ska rita? Inge hightech. Måste börja försiktigt igen :)

Ska sen fixa somrummet:) Och på lördag kanske jag får ramar till mina bilder:)
Då fortsätter planerna där inne :)
Det kommer bli kanoners:)

Me Like It Alot!

<3/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu