Tankarna

Jag sitter o tänker på missbruk. Och denna gång missbruket av alkohol. Vart går gränsen? Är det när man varje dag dricker sig stup full. Eller då när man  dricker var eller varannan helg och blir prutt full varje gång då?
Jag har växt upp med min far som är alkoholist. Det är svårt mig att tänka på honom som alkoholist. Det är ännu svårare och skriva om det. Min far ligger ännu en gång på sjukhus. Han har ringt mig. Men han har svikit mig. Mina syskon. Och sina barnbarn. Och jag ville inte att Lars skulle få se hur det låg till. Men i Fredags kunde jag inte göra annat än o be om hjälp. Jag vill ha tillbaka pappa. Mina ord räcker inte till för att kunna förklara..

Kommentarer
Postat av: Mariika

Jag vill samma sak

2010-03-21 @ 22:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu