Torsdag.

Dagen med kaffe o försök till meditation.. Gick väl så där. Vart störd av att Lars ringde o sa att vi ska börja röra våra arslen in mot USÖ. Väl där inne har idioterna här på lindesbergs lasarett missat en bit av flisan. Så den satt alltså kvar i ögat på han. Rostig o jävlig. Så den Torra doktorn (För hand med hjälp av pincett o förstorningsögon) pillar ut flisan. Jag satt o titta på. och har ALDRIG sett någon så stilla med sin hand. Och han rörde endå sin vänstra sida av kroppen. Då är man skillad! Plus att piratlappen skulle han inte heller ha. De hade jag kunnat räknat ut med röva om jag tänkt efter lite...  Bakterierna stannar ju kvar om dom blir instängda (logiskt)
Åkte sen till Coop o handla. Mycket bra affär!

Har ni vart med om att ni städar o städar. Men kommer ingen vart!?
Känns som att man bara flyttar runt grejerna.
Jag har diskat varje dag nu men ingenting händer! o.O
Jaja får ta tag i det dära..



Håll snälla pappa dina ord du nu sagt. Vi gör allt för dig, det vet du.
Allt om inte mer. Säg till och vi finns alla 5 där.

Du är trots allt våran Far.
Som mamma sa till mig idag i bilen. Du har alltid vart och kommer alltid vara pappas flicka.

<3/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu