Vikarie

Inte längre praktikant. Imorgon kör jag en 90%. Först björkhagaskolan sen ner till sandströms o städa. Money money :D Men den där MP3 spelaren då!? Kan du bara komma fram så jag slipper dampa loss. Kul o gå runt o städa när det är knäpp tyst..

I helgen blir det alkohol, medans Benny får vara hemma o fixa bilen :P Jag är snäll jag ;) Men vad ska jag annars åka i sen då? höhö :) nej, du är så söt. <3

Ikväll ska man se den där äckligt sjuka filmen. Om jag bara kom ihåg vad den heter :S

O lilla söta Dexteroo rasa ner från soffan igår när jag låg o sov. Va chockad han vart :D Lilla prutt hund.

Nej nu ska jag städa. Kommer nån o kollar lägenheten ikväll.

Huua Huua!

Kommentarer
Postat av: Katta

White noise? ;)

2010-06-01 @ 12:37:52
URL: http://kampmotvikten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu