Bloggen

Kommer antagligen snart att lägga ner den här bloggen. Känns som att de skulle behövas, eftersom vi nyss har flyttat, och börjtr om. Så skulle en ny blogg kunna behövas. Men några dagar till är den kvar. Kommer lägga ut adressen till nya bloggen, ni följer den oxå va?
Men lite bilder kan ni få iaf!




Älskade Liljor. <3



Jag gillar Mejk! ;)



Älskar såna här tavlor! Någon som har hittat fler såna?



Här målas de.. Snaart klar, tror jag..



Som jag har strävat efter denna! Äntligen släppte Madde den, och den vart MIN! <3

Va väl inte så mycke mer än så..



Tills mitt hjärta slutar slå, är de bara du.
Jag Hjärtar Dig C. <3

<3/K


Kommentarer
Postat av: Therese

Sluta INTE & blogga sen om du tar bort den här! För jag vill läsa allt som händer i ditt liv, all lycka och motgångar. Hoppas dock inte på motgångarna! Men ibland dyker dom upp i livet :(

Underbara Kati, blogga MER! :D <3

Fina bilder... Vad kul att du fått den där jesus prylen... =)

2011-08-29 @ 11:10:11
URL: http://nybliven-mamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu