:)

Har nu flyttat till Guldsmedshyttan, till ett litet hus. Målat köket och fixat. Bild på köket kommer sen när det är klart :) Ikväll tänkte jag måla köksbordet och stolarna oxå. Vad tror ni om att bordet blir vitt, likaså stolarna. Men att sitt delen på stolarna blir svarta? Sen försöka få in den slitna looken på de hela? Nån som vet nå bra sätt? Så jag inte sitter där och sliter för mycke ;) Ska leta på tapeter oxå.. Har ju bröstpanel som går i köket som blir vitt. Kanske en tapet som är vit med mönster av svart eller silver? Hela köket ska ju gå i svart,vitt,silver. Eller ja hela huset.. Har sprungit på Mejk som en dåre. Dom har fått in en massa fina retro saker. Så Madde Waller, jag o lilla Celia va där o titta. Hittade massa fint :)
Hinner inte med så mycke som jag skulle vilja, jobbar ju oxå. Städar på Korsnäs i Frövi :) Fint!


Igår vart de part festen med Mudde,Syster,David,Ida, o Klara. vart en för jävla trevlig kväll! :)
Sjukt mycke folk, men trevligt sådant! :)



Hade Bruna linser för första gången igår :)



Förra parken, Vi är inte som alla andra ;)



Mina Älskade 3 Hjärtan. <3


Allt jag velat ha, har jag rakt framför ögonen. Våran kärlek är oändlig.
Och alla prövningar vi blivit utsatta för, har bara gjort oss starkare.
Vi lämnar det gamla bakom oss, och går mot en ljusare framtid.

<3/K


Kommentarer
Postat av: Therese

Du är så fin Kati! <3 :)

Var stolt över den du är.

Fantastisk människa som du föddes till & bli.

Underbar & snäll människa. Vänner alltid du & jag!

Puss therese

2011-08-29 @ 11:08:31
URL: http://nybliven-mamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu